• MES CREATIONS DU JOUR

  • Commentaires

    1
    Lundi 22 Avril à 10:36

    Bonjour mon amie

    Bon lundi et bonne semaine

    Magnifique

    Bisous

    2
    Lundi 22 Avril à 11:03

    Hej Edith

    Tack för trevligt besök!

    Mycket fina skapelser!

    Det var denna helgen och den har varit trevlig. Var hos Marina och Peter i fredags kväll och även Daniella var där en stund. Vi såg några bra och spännande filmer. I lördags kom Christer och hämtade mig och vi åkte till hans "nya" lägenhet. Lägenheten är modern med öppen planlösning och ljus och fin. Igår var Marina, Daniella och jag och handlade lite.

    Nu hänger min operation på en lös tråd för jag har blivit förkyld. Jag får se hur jag känner mig imorgon och eventuellt får jag då ringa till min kontaktsjuksköterska och höra vad hon säger. Jag blir mycket besviken om inte min operation blir av. Jag har ju laddat upp mentalt för detta.

    Vädret har varit ostadigt och kyligt över helgen. Idag är det molnigt och + 1 grad.

    Jag önskar dig en trevlig måndag.

    Stora kyssar, Pretulia

    3
    Lundi 22 Avril à 13:28

    superbe la1, bisous

    4
    Lundi 22 Avril à 18:18

    Super beau j’adore 

    5
    Lundi 22 Avril à 18:19

    Magnifique 

    6
    Lundi 22 Avril à 20:46

    Belle fin de journée Edith

     

    Après un Dimanche ensoleillé, mais tranquille à la maison

    Je viens te souhaiter une excellente soirée

    Aujourd'hui réveil toujours avec le soleil, mais une température plus fraiche, au lever 7° et 15° ce après midi , des températures normales à la saison

    Nous n'avons pas de vent, pas de pluie, alors pas à plaindre``

    Si nous avons l'impression que l'hiver revient, je crois que cela est dû aux quelques jours de chaleur que nous avons eu en début de ce mois

    Une excellente semaine pour toi

    Amitiés et Bises

    Rebecca

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :